close

這首是好姊妹CLAIRE找的   可能會用在她12月的婚禮唷~
很好聽捏~
因為我的英文很糟糕~哈哈
所以找了網路上的翻譯看中文詞意 
CLAIRE說翻的很好~嘻嘻~
那我也要收錄起來  當作婚禮歌曲的參考之一嚕~




My Valentine  by Martina McBride   piano by Jim Brickman
我的情人
 
 If there were no words No way to speak
如果不曾有文字﹐不曾有語言
I would still hear you
我仍然能用心靈聽到妳
If there were no tears No way to feel inside
如果不再有淚水﹐無法有感情
I'd still feel for you
我仍然能用心靈感覺著妳
And even if the sun refuse to shine
而  縱使太陽拒絕照耀人世
Even if romance ran out of rhyme
縱使那段羅曼史岔開了音韻的腳步
You would still have my heart Until the end of time
妳仍將 完全擁有我心的所有﹐一直到達時光的盡頭
You're all I need My love, my valentine
妳是我所需要的一切﹐我的愛﹐我的情人
All of my life I have been waiting for All you give to me
我這一生﹐一直的在等待﹐等待妳能帶給我所有的一切
You've opened my eyes
妳 開啟了我 靈魂的天窗
And showed me how to love unselfishly
和 指引了我 如何去給予那無私的愛情
I've dreamed of this a thousand times before
我曾再夢中千百次的夢見 這一切的發生
In my dreams I couldn't love you more
在這夢中﹐我給妳 - 我所擁有一切完整的愛情
I will give you my heart Until the end of time
我將給妳 我完整的心﹐一直到達時光的盡頭
You're all I need My love, my valentine
妳是我所需要的一切﹐我的愛﹐我的情人
La da da﹐ Da da da da
And even if the sun refuse to shine
而 縱使太陽拒絕照耀人世
Even if romance ran out of rhyme
縱使那段羅曼史岔開了音韻的腳步
You would still have my heart Until the end of time
妳將 完全擁有我心的所有﹐一直到達時光的盡頭
cuz all I need Is you, my valentine
因為 我所需要的一切 就是妳﹐ 我的情人
Oh.....
You're all I need My love, my valentine
妳是我所需要的一切﹐我的愛﹐我的情人

arrow
arrow
    全站熱搜

    tinfan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()