又到了婚禮歌曲時間啦~
這次依然又是"沒有我不行"系列~
哈哈~我就是愛這種沒有我就活不下去的情愛歌曲啦
沒辦法 女人總是希望男人把自己看的很重
尤其是要選擇終身伴侶的時候
總是希望自己是那個萬中選一個人兒
當然對方也會是自己尋覓很久的人

當生命中經過了一些波折或挫折 才發現或者是出現你/妳就是我另一半 的人們
心中總是會有這種我終於找到妳/你了的感覺吧~
還是  只有我跟小妞妞才有這種感覺呢?

Someone To Love / Shayne Ward

Someone To Love (真愛)

Finally, she came along
她終於出現了
Broke the spell, and set me free
解除我的厄運讓我自由
Pushed aside what used to be
掃除所有以往陰霾
Oh the broken hearted man that once was me
引我走出傷心
I never gave it up
我從未放棄
I always believe
我一直相信
When she's in my arms I know what I achieve
當她在我懷裡,我知道我的夢已實現

So hear me loneliness
所以聽我說,空虛
I'm giving up on you
我已經放棄了你
I don't need you anymore
再也不需要你
I've found what I've been looking for
我已經找到我的目標
So hear me emptiness
所以聽我說,空虛
I've got no room for you
我已經容不下你
I've finally found what I've been dreaming of
我已經找到我的美夢
Someone to love
找到我的真愛
 
Because I was lost
曾經失落
I was down and out
曾經沮喪潦倒
Until that day
直到那天
I knew what my life was all about
我終於知道生命的意義
Still wonder how, she came my way
搞不清楚,她是怎麼進入我生命
She's the reason I'm smiling here today
但她是讓我今天充滿微笑的原因

So hear me loneliness
所以聽我說,空虛
I'm giving up on you
我已經放棄了你
I don't need you anymore
再也不需要你
I've found what I've been looking for
我已經找到我的目標
So hear me emptiness
所以聽我說,空虛
I've got no room for you
我已經容不下你
I've finally found what I've been dreaming of
我已經找到我的美夢

Someone to love
妳是我的真愛
To hold, to be my inspiration
要好好把握,妳是我的靈感泉源
Someone to touch, to cherish for life
要好好擁抱,永遠珍惜

So hear me loneliness
所以聽我說,空虛
I'm giving up on you
我已經放棄了你
I don't need you anymore
再也不需要你
I've found what I've been looking for
我已經找到我的目標

So hear me emptiness
所以聽我說,空虛
I've got no room for you
我已經容不下你
I've finally found what I've been dreaming of
我已經找到我的美夢
Someone to love
找到我的真愛
Someone to love
找到我的真愛
 

So hear me emptiness
所以聽我說,空虛
I've got no room for you
我已經容不下你
I've finally found what I've been dreaming of
我已經找到我的美夢
No I've finally found what I've been dreaming of
不,我已經找到我的美夢
Someone to love
找到我的真愛
Someone to love
找到我的真愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    tinfan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()